donderdag 3 januari 2008

Een rijtje huizen

Beeld en Concept en een rij huizen...

De Kalandermolen 54 te Maassluis, ik heb een onderzoek gedaan. Allereerst heel subjectief vervolgens heel objectieg (voor zover dat mogelijk is)

Dit zijn mijn aantekeningen van mijn onderzoek;








En als laatste heb ik mijn onderzoeken samengevoegd en heb ik 1 huis vervangen door een originele voorgevel zoals hij eruit toen de huizen meer als 10 jaar geleden nieuwbouw huizen waren. Deze objectieve voorkant, de voorkant zoals alle huizen in het rijtje eruit gezien hebben, staat voor het objectieve gedeelte van mijn onderzoek. Dit is objectief in zover het kan!







Als je dan naar binnen gaat zal je zien dat alleen de begane grond van het huis is obgebouwd. En alles wat je ziet is wit. Alles is nog zonder mening in pure vorm terug te vinden.







De bezoekers van het huis mogen de begane grond een kleur geven naar eigen weten. Doordat de bezoekers met meer zijn zullen ze een ondervinding doen. Sommige mensen vinden een bank automatisch bruin. Andere denken echter meteen aan blauw.






Zo heeft ieder zijn eigen beeld van de werkelijkheid.





Beoordeling: abdol motavassel
Beoordeeld: 8+

Geen opmerkingen: